Training

Pentru a mari gradul de acceptare al sistemelor implementate la clienti, Soft Expert asigura training-ul pentru viitorii utilizatori si administratori ai acestora.

Training-ul pentru sistemul Manager Financiar ALOP este structurat in doua module:

  • training de utilizare – dedicat viitorilor utilizatori ai sistemului
  • training de administrare – dedicat viitorilor administratori ai sistemului.

 

Training de utilizare

În cadrul acestui curs se vor prezenta utilitatea sistemului si modalitatea de lucru cu acesta.

De asemenea, utilizatorii vor descoperi pas cu pas acţiunile pe care le vor efectua în sistem, în conformitate cu modalitatea de lucru deja existentă.

Predarea se face pe baza manualului de utilizare a sistemului şi a exercitiilor practice efectuate cu ajutorul trainerilor.

Cursul se adreseaza persoanelor care vor utiliza sistemul în activitatea zilnică, team-leader-ilor şi managerilor departamentelor în care s-a implementat sistemul, cat şi persoanelor din managementul superior al companiei.

Beneficii: în urma acestui curs, participanţii vor întelege utilitatea sistemului implementat şi modalitatea de lucru cu acesta, facilitând acceptarea şi utilizarea în companie.

Dupa finalizarea cursului participantii obţin:

  • vocabular comun de termeni de business utilizaţi în companie şi sistem
  • întelegerea proceselor de business existente în firma şi corelarea acestora cu cele implementate în sistem
  • întelegerea modalităţii de lucru în sistem.

 

Training de administrare

În cadrul acestui curs se va prezenta modalitatea de adminsitrare a sistemului, din punct de vedere al modificarii configurării initiale, adminstrarea de baza a serverului şi a bazei de date.

Predarea se face pe baza manualului de administrare a sistemului şi a exerciţiilor practice efectuate cu ajutorul trainerilor.

Cursul se adreseaza persoanelor din interiorul companiei care vor administra sistemul, cu sau fără pregătire tehnică.

Beneficii: în urma acestui curs, participantii vor intelege modalitatea de configurare a sistemului.

Dupa finalizarea cursului participantii obţin:

  • cunoştinţe de configurare şi modificare a sistemului
  • vocabular comun de termeni de business utilizaţi în companie şi sistem
  • întelegerea proceselor de business existente în firma şi corelarea acestora cu cele implementate în sistem.