Servicii

Soft Expert oferă un set complet de servicii prin care ne propunem să vă ajutăm să vă diferenţiaţi de competitori şi să oferiţi valoare mai mare clienţilor şi partenerilor dumneavoastră. Aceste servicii includ:

Servicii de suport tehnic: Oferim o serie de servicii orientate client, prin care ne oferim să vă ajutăm în orice problemă legată de îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii, dar şi mentenanţă şi suport în utilizarea soluţiei Manager Financiar ALOP, astfel încât să beneficiaţi de întregul pachet de cunoştinţe, practici şi procese pe care le deţinem – direct sau prin telefon şi e-mail. Serviciile de suport tehnic sunt diferenţiate pe trei nivele diferite, funcţie de nevoile dumneavoastră specifice.

Servicii educaţionale: Vă punem la dispoziţie o varietate de programe educaţionale prin care ne asigurăm că aveţi cunoştinţele necesare maximizării valorii soluţiei Manager Financiar ALOP.

Servicii de implementare: Succesul unei implementări stă în viteza cu care puteţi beneficia de avantajele soluţiei software, fără ca activitatea din cadrul companiei să fie întreruptă sau perturbată. Pentru a asigura acest succes, trebuie să selectaţi un furnizor capabil să suporte atât aspectele de business cât şi cele tehnice, incluzând implementarea, mentenanţa, pregătirea personalului şi serviciile profesionale post-implementare.

Consultanţă de business: Manager Financiar ALOP oferă pe lângă o soluţie software intuitivă, uşor de implementat şi utilizat, servicii customizate de consultanţă de business pentru transformarea institutiei dumneavoastră într-o organizaţie orientată cetăţean, cu procese integrate şi transparente . 

Apelând la serviciile Soft Expert, obţineţi nu doar o soluţie de business inovativă, dar şi cunoştinţe, instrumente şi servicii de real folos în adoptarea, utilizarea şi valorificarea ei într-un timp record, cu costuri minime.