Programul este funcţional din anul 2005 şi este utilizat de peste 100 de instituţii publice, reprezentanţii firmei noastre putând susţine faptul că gradul de renunţare înregistrat pentru acest program este zero. Aşadar, odată cu Manager Fininanciar ALOP se achiziţionează şi o experienţă de cinci ani în acest domeniu.
Un avantaj al programului este păstrarea unei legături fireşti între întocmirea ordonanţărilor la plată şi urmărirea execuţiei bugetare. Aplicaţia respectă cele mai noi reglementări în domeniul bugetar, iar firma noastră va efectua toate modificările cerute de normativele viitoare.
Alte avantaje ale programului sunt:
- eficientizează activitatea departamentului Contabilitate
- oferă acces la informaţii în timp real
- interfaţa de utilizare unică, familiară, este uşor de utilizat
- are o bază de date istorică, ce permite raportări complexe
- niveluri de securizare multiple
- se realizează controlul perioadei de lucru pentru fiecare document în parte
- flexibilitate, posibilitatea de adaptare la cerinţele clientului
- acces la informaţii din teritoriu şi punctele de lucru prin internet
- timpul de dezvoltare şi implementare este scurt
- permite lucrul monopost sau multipost; poate fi utilizat în condiţii optime într-o reţea de calculatoare
- la cerere, există posibilitatea preluării datelor din mai multe instituţii bugetare şi centralizării lor într-un singur buget
- rapoartele sunt configurabile cu ajutorul unui instrument standard de raportare şi pot fi adaptate foarte uşor la specificul organizaţiei
- este posibilă prelucrarea unui volum mare de date; datele sunt preluate în timp real cu efectuarea controlului imediat.